رویدادپروژه هااولین کارگاه هفت‌اثر، هفت‌هنرمند، با حضور عطیه مرکزی برگزار شد.

۱۴۰۲-۰۵-۰۱ ۱۳:۰۵0
https://baharidea.com/wp-content/uploads/2023/07/IMG_20230720_120605_801-e1690103503694.jpg

مجسمه‌های کاغذی با عطیه مرکزی به مهمانی هفت اثر، هفت هنرمند آمدند.

نخستین کارگاه از مجموعه کارگاه های هفت اثر هفت هنرمند، چهارشنبه ۲۸ تیرماه در آموزشگاه هنرهای تجسمی بهار ایده برگزار شد.

این رویداد اولین کارگاه از پروژۀ هنری هفت اثر، هفت هنرمند است که با مدیریت هنری و کیوریتوری نازیلا پاکیاری در حال برگزاری است.

در بخش اول این پروژه، هنرجویان منتخب در ورکشاپ خانم عطیه مرکزی با ساخت مجسمه های کاغذی و تکنیک پاپیه ماشه آشنا شده و آثار خود را با رویکرد فردی خود خلق کردند.

موضوع مشترک تمام این کارگاه ها، «شعر و شاعران» خواهد بود تا در روند این پروژه، هنرجو جدا از آشنایی با هر هنرمند، سبک کاری و نقطه نظر او ، با شاعران پارسی گو و اشعار زیبای پارسی نیز آشنا شود و قدمی در جهت درک بهتر هویت ایرانی خود بردارد.


هنرجویان حاضر در این پروژه هنری از میان کودکان و نوجوانان ۱۰ تا ۱۶ سال که سابقه آموزش هنر و خلاقیت را داشته اند انتخاب می‌شوند و در هر کارگاه بسته به ایده پردازی هر هنرمند ، یک اثر گروهی و یا آثاری توسط هر فرد خلق و تولید می‌شود.
در نهایت، آثار هنرجویان  در کارگاه هفتم به همراه اجرای یک پرفورمنس طراحی شده به همراه هنرجویان و هنرمندان برای عموم به نمایش گذاشته خواهد شد. مدرسۀ هنر بهار ایده در نظر دارد در پایان پروژه نمایشگاه گسترده ای از آثار و تجربیات هنرجویان و اساتید این رویداد را به نمایش بگذارد.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

درباره‌ی ما
بهار ایده

اولین مرکزی که با تلفیق هنرهای دیداری شنیداری نمایشی و آشنایی با دانش و علوم جدید کودک را در امر پرورش استعدادهای یاری می‌دهد که هر کدام از این موارد خود دنیای جادویی برای بیان احساس و تفکر کودک.

لینک‌های سریع