بازدیدهای پروژه ایرویدادتور گردشگری هنرجویان بهار ایده به اقیانوس‌پارک| تابستان ۱۴۰۲

۱۴۰۲-۰۴-۱۸ ۱۶:۰۴0
https://baharidea.com/wp-content/uploads/2023/07/بازدید-اقیانوس-پارک-1.jpg

اولین بازدید از مجموعه کارگاه تور موزه‌گردی و گردشگری آموزشگاه بهار ایده پنجشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور هنرجویان کودک و نوجوان برگزار شد. در این بازدید که با همراهی والدین گرامی صورت گرفت، هنرجویان با شرایط و ویژگی های زندگی زیر آب های اقیانوس، گونه های جانوری دو زیست و آبزی، نحوۀ زیست ها،...

اولین بازدید از مجموعه کارگاه تور موزه‌گردی و گردشگری آموزشگاه بهار ایده پنجشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور هنرجویان کودک و نوجوان برگزار شد.

در این بازدید که با همراهی والدین گرامی صورت گرفت، هنرجویان با شرایط و ویژگی های زندگی زیر آب های اقیانوس، گونه های جانوری دو زیست و آبزی، نحوۀ زیست ها، شکل و فرم بدنشان و … آشنا شدند .

در این بازدید همچنین آقای سعید شادروانان مدیر دپارتمان علوم بهار ایده به همراه خانم نازیلا پاکیاری مدیر آموزشگاه ، تسهیلگران راهنما بودند و ایشان در رابطه با ارتباط طراحی فرمی و فیزیک هواپیما ها و زیردریایی ها و ساخته های بشری دیگری که با الهام از شکل و حرکت موجودات آبزی ساخته شده اند با هنرجویان  گفتگو کردند. هنرجویان در کارگاه های هنر و علوم با ساخت هاورکرافت و هواپیما های گوناگون آشنا شده بودند.

حفاظت از محیط زیست و بهداشت دریا، صرفه جویی در مصرف آب و اهمیت نجات گونه های جانوری از خطر انقراض، از مباحث دیگری بود که هنرجویان و تسهیلگران در این بازدید به آنها پرداختند.

کارگاه های تور موزه گردی و گردشگری مدرسه هنر بهار ایده، از مجموعۀ آموزش در بستر موزۀ ها هستند که به طور ثابت و همیشگی در برنامه های آموزشی این موسسه قراردارند

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

درباره‌ی ما
بهار ایده

اولین مرکزی که با تلفیق هنرهای دیداری شنیداری نمایشی و آشنایی با دانش و علوم جدید کودک را در امر پرورش استعدادهای یاری می‌دهد که هر کدام از این موارد خود دنیای جادویی برای بیان احساس و تفکر کودک.

لینک‌های سریع