رویدادوالدینگزارش تصویری کارگاه رنگ و حس، ویژه والدین

۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۲:۱۰0

آشنایی با حواس هشت گانه از طریق تجربۀ هنری یک روز خاطره انگیز همراه با والدین آگاه

کارگاه رنگ و حس، اولین جلسه از مجموعه کارگاه های ویژه والدین در راستای آشنایی با آموزش و پرورش از طریق هنر، دوشنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

در این مجموعه کارگاه ها در تلاشیم با حضور متخصصان و مربیان در زمینه های مرتبط، والدین عزیز با فرایند تاثیر آموزش هنر در شناخت و پرورش استعدادها و توانمندی های کودکان و نوجوانان آشنا شوند.

در کارگاه رنگ و حس، شرکت کنندگان ابتدا با تجربۀ خلق یک اثر هنری از طریق تکنیک چاپ آشنا شدند و هر یک به طور عملی ساعتی را به فرایند خلق اثر و لذت  آن پرداختند. پس از این مرحله کارشناس مهمان این کارگاه، در زمینه‌ی شناخت حواس هشتگانه و نقش آنها در بهبود عملکرد کودکان توضیحات جامعی را دادند. (درباره حواس هشت گانه اینجا بخوانید)

در کارگاه با دیدن آثاری که توسط شرکت کنندگان خلق شده بود و با نقد و بررسی تکنیک، رنگ، فرم و عوامل گوناگونی که هر فرد از آن بهره برده بود، به طور عملی و با تجربه مستقیم، والدین به اهمیت نقش آموزش هنر در شناخت بهتر روحیات و مهارت های فردی و ارتباط آن با عملکرد حواس آشنایی پیدا کردند.

مدرس این کارگاه خانم پاکیاری کارشناس ارشد پژوهش هنر و مدیر مدرسه هنر بهار ایده  و کارشناس مهمان این کارگاه سرکار خانم تینا تعیشی، کار درمانگر در حیطه حسی و رشدی کودکان بودند.

چنانچه علاقه‌مند به شرکت در این دوره ها هستید با ما در تماس باشید

در ادامه تصاویری از آثار والدین شرکت کننده در کارگاه را باهم ببینیم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

درباره‌ی ما
بهار ایده

اولین مرکزی که با تلفیق هنرهای دیداری شنیداری نمایشی و آشنایی با دانش و علوم جدید کودک را در امر پرورش استعدادهای یاری می‌دهد که هر کدام از این موارد خود دنیای جادویی برای بیان احساس و تفکر کودک.

لینک‌های سریع