گزارش تصویری نمایشگاه «من» در تجربه زندگی گروهی

شهریور ۲۴, ۱۴۰۳0
نمایشگاه من و تجربه گروهی

گزارش تصویری از نمایشگاه «من» در تجربه زندگی گروهی | پایان دوره سال ۱۴۰۱ آموزشگاه هنری بهار ایده

به رسم هر ساله حاصل تلاش هنرجویان عزیز آموزشگاه بهار ایده و مربیان و اساتید گرانقدرشان  و با مدیریت هنری نازیلا پاکیاری، در واپسین روزهای سال ۱۴۰۱ آثار هنرجویان در سالن گالری آموزشگاه به نمایش گذاشته شد.بازگشت به زندگی گروهی و کسب مهارتِ خودشناسی در میان جمع و گروه، محور فعالیت های هنرجویان در دو سال گذشته  قرار داده شد.
درباره‌ی نمایشگاه «من» در تجربه زندگی گروهی :

 

آموزش در بستر هنر، امکان کسب توانایی و مهارت کشف و تمیز زیبا و نا زیبایی درون است .
 مجموعه آثار هنری کودکان و نوجوانان در بهار ایده طی فرایند زندگی گروهی و فکر و دغدغه‌ های روزمره شان ، که تحت تاثیر آن ، کشف و شناخت احساسات و ارتقاء ادراک بصری در محیطی گرم و صمیمی که همواره پراز تجربه های ناب است ، شکل می‌گیرد‌.
حجم و مجسمه سازی
تجربه های فردی و گروهی با انتخاب پروژه های شخصی
  • آیا دیدگاه همه انسانها به زندگی یکسان است؟
  • چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که سیستم آموزشی برای همه هنرجویان یکسان باشد؟
  • چطور میتوانیم رویکرد فردی فرزندمان را به زندگی درک کنیم و در این شناخت ، سیستم آموزش منحصر به فرد اورا دریابیم؟

اینها بخشی از پرسش هایی است که در پی دست یابی به پاسخ آنها ، فعالیت های خود را با تمرکز به آموزش پروژه محور ، شکل داده ایم.

زیبا و دلنشین است وقتی که در دسته‌ بندی و شناخت هر آنچه که فرزندمان (هنرجو) درباره ی خود کشف می‌کند ، سهیم باشیم و او را در این مسیر شگفت انگیز هدایت کنیم.

حجم و مجسمه سازی

نمایشگاه «من» در تجربه زندگی گروهی ارائه‌ای است از پروژه های پایانی ترم بهار و تابستان و ترم پاییز و زمستان ۱۴۰۱ و در کنار آنها بخشی نیز به آثار هنرجویان سال گذشته اختصاص داده شده است.

در بخش های هنرهای تجسمی ، نقاشی ، تصویرسازی ، حجم و مجسمه و پرفورمنس آرت ، با مشارکت هنرجویان پروژه های هدفمندی برای ارائه پایانی تعریف شده و هنرجو با هدایت مربیان هر کارگاه ، در طول مدت ذکر شده پروژه ها را با تلاش و پیشرفت فردی ، اما هم مسیر و با کمک گروه به ثمر رسانده است.

حجم و مجسمه سازی

 

نمایشگاه من و تجربه گروهی
نمایشگاه من و تجربه گروهی
IMG_20230316_135905_831

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. کادر های ستاره دار ضروری هستند