پاییز ۹۷ | گالری نرگس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهراننمایشگاه خروس‌ زری، پیرهن‌ پری

به مناسبت هفته جهانی کودک در نگارخانه نرگس آثار هنرجویان با عنوان خروس زری، پیرهن پری با حضور مدیر محترم اداره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران جناب آقای حقیقی افتتاح شد. خروس زری، پیرهن پری داستان دوستی، همکاری و همدلی و صلح و نیز گفنگو درباره رویارویی با هیجانات مختلف مان و انتخاب راه مناسب با آنهاست.

نمایشگاه با منتخبی از دست‌ ساخته‌های کودکان آغاز می‌شود، بالشتک‌ های رنگی و بشقاب‌ های سفالی نقاشی شده، با نقش مایه آثار هنرمندان بزرگی مانند ماتیس، پیکاسو، ون‌گوک، کاندینسکی و شاگال که کودکان برداشت‌های شخصی خود از آثار این هنرمندان را روی مواد مختلف نقاشی کرده‌اند. مجموعه بالشتک‌ها و سفال‌ها تا اتاق آرزوها ادامه می‌یابد. در آن‌جا آثاری را می‌بینیم که هر کودکی بر اساس آرزوی خود و با قطعات کوچک و بزرگ پارچه‌ ای ساخته‌ است. در اینجا بخشی از آثار هنرجویان به نمایش گذاشته شده است.

اسامی هنرجویان

ملینا روزبهانی، هیرمند محمودی فر، کیان مهر صفاییان، بزرگ مهر ساسان فر، راد مهر  ساسان فر، لیانا نام آور، رزانا احمدی، کیان رینه ای، رادین خاکباز، امیرعلی اطیابی، امیرعلی یارلو، دیانا قربان زاده، دیبا سپهری، تارا سپهری، آورد کمالی، محمد طاها امین فر، امیرسام فرجی، راستین رکنی، هانا رستمی، ماهور زنگنه، پالیز رادفر، یسنا حاج حسینی، آوا آخوندی، پارسا عامری، ضحا قرایی

نوع فعالیت هنرجویان

نقاشی و خلاقیت تصویری، تصویرسازی، نجاری، گلیم بافی، عروسک سازی، هنر چیدمان، موسیقی و بادی پرکاشن

گروه سنی هنرجویان

گروه سنی ۴ تا ۸ سال

مربیان و تسهیلگران

نازیلا پاکیاری، شهروز پاکیاری، فرشته نوری، سروه بابلی، بهار فهرستی

درباره ما

بهار ایده اولین مرکز آموزش هنر کودک و نوجوان است که با رویکرد تلفیق هنر های دیداری، شنیداری، نمایشی و آشنایی با دانش و علوم جدید، هنرجویان را در امر پرورش استعداد هایش یاری می‌دهید که هر کدام از این موارد خود دنیایی‌ جادویی برای بیان احساس و تفکر آنها است.