رویدادنمایشگاهگزارش تصویری نمایشگاه پایان دوره هنرجویان بهار ایده ۱۴۰۱

۱۴۰۲-۰۲-۰۴ ۱۸:۰۲0
https://baharidea.com/wp-content/uploads/2023/04/IMG_20230316_135837_082-e1682346606583.jpg

«من» در تجربه زندگی گروهی، مروری بر پروژه های فردی و گروهی هنرجویان بود که از سال 1400 آغاز شده و در اسفند ماه 1401 به پایان رسید

به رسم هر ساله حاصل تلاش هنرجویان عزیز آموزشگاه بهار ایده و مربیان و اساتید گرانقدرشان  و با مدیریت هنری نازیلا پاکیاری، در واپسین روزهای سال ۱۴۰۱ به نمایش در سالن گالری آموزشگاه به نمایش گذاشته شد.
این بار پس از دوران طولانی خلوت گزینی در سایه‌ی کرونا، برای هنرجویان، بازگشت به زندگی گروهی و کسب مهارتِ #خودشناسی در میان جمع و گروه، محور فعالیت های هنرجویان در دو سال گذشته  قرار داده شد.
درباره‌ی نمایشگاه «من» در تجربه زندگی گروهی:
آموزش دربستر هنر
هنر، امکان کسب توانایی و مهارت کشف و تمیز زیبا ونازیبای درون است .
 مجموعه آثار هنری کودکان و نوجوانان دربهارایده طی فرایند زندگی گروهی و فکر و دغدغه‌های روزمره شان _ که تحت تاثیر آن، کشف و شناخت احساسات و ارتقاء ادراک بصری درمحیط گرم وصمیمی که همواره پراز تجربه های ناب است_ شکل می‌گیرد‌: تجربه های فردی و گروهی با انتخاب پروژه های شخصی .
چطور میتوانیم رویکرد فردی فرزندمان را به زندگی درک کنیم و در این شناخت، سیستم آموزش منحصر به فرد اورا دریابیم؟
آیا رویکرد همه انسانها به زندگی یکسان است ؟
چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که سیستم آموزشی برای همه هنرجویان یکسان باشد؟
اینها بخشی از  پرسش هایی است که در پی دست یابی به پاسخ آنها ، فعالیت های خود را با تمرکز به آموزش پروژه محور ، شکل داده ایم
زیبا ودلنشین است وقتی که در دسته‌بندی و شناخت هرآنچه که فرزندمان (هنرجو) درباره ی خود کشف می‌کند، سهیم باشیم و او را در این مسیرشگفت انگیز هدایت کنیم.
این نمایشگاه که بخش هایی از آثار آن را میتوانید اینجا ببینید، ارائه‌ای است از پروژه های پایانی ترم بهار و تابستان و ترم پاییز و زمستان ۱۴۰۱ و در کنار آنها بخشی نیز به آثار هنرجویان سال گذشته اختصاص داده شده است. در رشته های هنرهای تجسمی  نقاشی، تصویرسازی، حجم و مجسمه و پرفورمنس آرت، با مشارکت هنرجویان پروژه های هدفمندی برای ارائه پایانی تعریف شده و هنرجو با هدایت مربیان هر کارگاه، در طول مدت ذکر شده پروژه ها را با تلاش و پیشرفت فردی ، اما هم مسیر و با کمک گروه به ثمر رسانده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/baharide/public_html/wp-content/themes/tabula/views/prev_next.php on line 10
previous
گزارش تصویری کارگاه رنگ و حس، ویژه والدین
next
ثبت نام کارگاه تابستان 1402 آغاز شد
درباره‌ی ما
بهار ایده

اولین مرکزی که با تلفیق هنرهای دیداری شنیداری نمایشی و آشنایی با دانش و علوم جدید کودک را در امر پرورش استعدادهای یاری می‌دهد که هر کدام از این موارد خود دنیای جادویی برای بیان احساس و تفکر کودک.

لینک‌های سریع